Анонси

      Назад

      Працівники соціальної сфери навчались ненасильницькому спілкуванню

      Конфлікти будь-якого масштабу є невід’ємною частиною нашого життя. Вони виникають через непорозуміння і призводять до психологічної напруженості та протиборства. Зазвичай люди в конфліктній ситуації схильні оцінювати та звинувачувати другу сторону. Це відразу викликає опір і захист у відповідь. Таким чином, створюється замкнене коло конфлікту, розірвати яке часом буває дуже складно.

      Працівники соціальної сфери Чернігівської області під час дводенного тренінгу навчались іншій стратегії подолання конфліктів - ненасильницькому спілкуванню, яке допомагає їм краще розуміти себе і знаходити конструктивні рішення у напружених ситуаціях. Тренінг відбувся у рамках укладеного меморандуму між Головним управлінням Національної соціальної сервісної служби у Чернігівській області та Українським центром Ненасильницького спілкування та примирення «Простір Гідності».

      Ненасильницьке спілкування у світі використовується не лише в особистих, а й в міжнаціональних конфліктах, в роботі з біженцями, військовими та іншими людьми, які постраждали від війни.

      Тренер Карл ПЛЕСНЕР - міжнародний спеціаліст з відновлення соціальних зв’язків після деструктивних подій, сертифікований тренер з Ненасильницького спілкування, медіатор, фасилітатор діалогів, фахівець з відновлювального правосуддя – показав учасникам, як змінити звичну стратегію мислення і поведінки у конфліктних ситуаціях із реактивної (відповідь на подразник) на усвідомлену й співчутливу. Для цього потрібно постійно турбуватися про себе, свої потреби та у діалозі з людьми уникати оцінок і критики, натомість звертати увагу на факти, свої почуття та почуття і потреби опонента.

      Під час практичних вправ учасники аналізували свої власні потреби, намагались краще розібратися в собі та в тому, що відбувається у власному житті, вправлялись у навичках емпатії, вчились сприймати себе та інших з більш людяної позиції любові та порозуміння. Адже саме на засадах любові, довіри, гідності та взаєморозуміння має базуватись спілкування, щоб воно не призводило до конфліктів.

      Назад

      15 Травня 2019 11:15
      28 Листопада 2018 11:58
      19 Березня 2018 15:51
      02 Лютого 2018 09:51